About Me

جام کمال صاحب نے بلوچستان عوامی پارٹی کے صدارت سے استعفٰی دے دیا



جام کمال صاحب نے بلوچستان عوامی پارٹی کے صدارت سے استعفٰی دے دیا۔

میں جانتا ہوں کہ بہت سے ایسے ہیں جو بے چین اور پریشان ہیں کہ ہم بلوچستان کے لیے چیزوں کو کس طرح بہتر بنا رہے ہیں۔ ذاتی اور ذاتی مفادات کے پہلوؤں کو بند کرنا اور تمام شعبوں اور شعبوں کے لیے ترقی کو بڑھانا۔
تاہم یہ پالیسی انشاء اللہ مجموعی بہتری کے لیے جاری رہے گی۔

انشاء اللہ یہ جماعت بلوچستان میں مزید ترقی کرے گی اور میں بہت پرامید ہوں کہ اس کے نوجوان اور آنے والے ممبران اس کی بنیاد کو مزید مضبوط بنائیں گے اور آہستہ آہستہ موقع پرست اپنی صفیں چھوڑ دیں گے اور اسے ترقی کے ساتھ نامیاتی بڑھنے دیں گے۔

اس پارٹی کا پہلا صدر بننا میرے لیے اعزاز کی بات ہے۔ بی اے پی نے اپنے تمام ممبروں کے لیے زبردست جمہوری اقدار اور جگہ دکھائی ہے۔ کسی پارٹی کو آزادی کی اتنی گنجائش نہیں ہے جتنی کہ بی اے پی کو ہے۔ جہاں ہر کوئی اپنے خیالات ، تجاویز اور تنقید کا کھل کر اور خوف کے ساتھ اظہار کر سکتا ہے۔

میں بی اے پی کے سینٹرل آرگنائزر مسٹر جان جمالی اور بی اے پی کے مسٹر منظور کاکڑ جی ایس سے کہوں گا کہ وہ ایک میٹنگ کریں اور بی اے پی پارٹی انتخابات کو جلد از جلد منسوخ کریں۔

الحمدللہ تین سال پارٹی صدر کے طور پر اچھی خدمات انجام دیں اور آج میری پارٹی صدارت کے عہدے سے سبکدوش ہوتا ہوں۔

Post a Comment

0 Comments